mandag 28. september 2009

nå er det bare å vente...







sånn ser d altså ut i leiligheten min no, eller egentlig verre... nå klarer jeg ikke tørke opp vannet, alle hånklene er våte så jeg prøver me hagestol puter. ser ik ut t å hjelpe stort... hsverdten hadde en venn her nede, han selv er i malaga. men mannen snakket med de ope, og de hadde et tett rør, som mest sannsynlig er årsaken til lekasjen. damene oppe hadde tydligvis vist dette lenge, og de viste at jeg hadde problemer me lekasje. men de trakk ikke konklusjonen.. herre gud, usverdten hadde gitt utrykk for at de måtte se omdet var noe hos dem som knne ha foresaket lekasjen... men nå har damene blitt pålagt å løse opp i det tette røret.. så nå får jeg vel bare vænte, utrolig frustrerende, siden jeg ikke kan sitte i min egen stue, så jeg får tilbringe de nermeste dagene på soverommet og på kjøkkenet.. hehe..
nei nå begynner jeg snart å grine, hele stuen er oversvæmt. de er dammer over alt i stuen og på kjøkkenet...
men det er en liten trøst at når veggene og sånn er tørket så skal husverdten make vegge og jeg har fått låne en maskjin som skal ta ut fuktigheten ut av luften og forhåpentligvis då også fra veggene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar