lørdag 26. september 2009

i min egen leilighet


detter er stuen i min nye leilighet :)
her har jeg funnet meg godt til rette, nå har jeg bodd her i en måned. den første uken var min mamma her og uken etter en av mine alle beste venninner, Isabel. nå har jeg vært 2 uker alene, den ene av de har jeg egentlig bodd hos en ny venninne, kari. så nå starter vel hverdagen. iallefall i en uke, så kommer min lillebror på snart 17. det er ikke helt slik jeg hadde forestilt meg det å bo helt alene. det kan til tider bli ganske ensomt, og da er det om å gjøre å finne noe å gjøre. så min nye hjemme hobby er å rydde og vaske, hjemme maler jeg, og malesakene er med, men eg har ikke fått meg til å ta de frem fra under sengen ennå. men det kommer. så skal dere få se noe av det Spania inspirerer meg til å male. og så blir leiligheten enda mer personlig. jeg har lager olasje av bilder hjemmefra i en stor ramme, den henger på hedersplassen ved spisebordet mitt. der er bilder av venner og familie. så jeg ser mye på de bildene og tenker på de hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar