lørdag 26. september 2009

detter er meg


jeg er en 19år gammel jente.
jeg er fra bergen, der har jeg familien min og de fleste vennene mine. jeg selv flyttet for meg selv for første gang, som om ikke det var er stort nok skritt i seg slv, så flyttet jeg til spania. uten noen kjente bare med en skoleplass på Den Norske Skolen Costa Blanca. nå bor jeg i en nydelig leilighet alene. jeg er en utadvendt og veldig sossial jente, utfordringen min er å klare meg uten familie og mine kjøre venner. jeg skal selv bygge meg et netverk i et annet land.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen.
    Gratulerer med bloggen din.
    Blir kjekt å følge med her.
    Nå har farmor rettet det på bloggen sin.
    Var så trett når jeg skrev i går.
    Skal ligge deg på blogglisten min nå.
    er veldig stolt av deg vennen
    Stoor klem
    fra farmor

    SvarSlett
  2. hehe.. ikke noe stess farmor :)
    takk.. koselig å kunne følge din blogg og :)

    SvarSlett