tirsdag 18. januar 2011

syk....


Eg ligger no syk, og d har eg gjort i 3 dager.. kjenner eg begynner å bli sykelig lei (haha..)
influensa har tatt over kroppen min i disse dager, 9g eg har hatt feber!!
Eg pleier ALDRI å få feber, så mamma var litt beskymret, og eg likte d ikke selv heller.. og ikke bare fordi d e ubehagelig, men fordi at eg ik oleier å ha d.. men no e eg feberfri og har vert d siden i går.. så no satser eg på å være på bedringens vei.. noe som eg må bli t helgen, for då kommer sandsli gjengen :D
kjenner eg gleder meg t en helg med jentene :) så lenge eg e bra då.. men skal vere me de uansett, om d så bare blir snakk om å være me ut å spise ene dagen..

en av de beste tingene eg har fått gjort selv om eg e syk e å få kommet meg på IKEA :) har jo seng opp under taket, så styr å klatre opp og ned når eg e syk, så i gå fikk eg kjlpt sofa :d bide under... det er en sovesofa, så no ligger eg på den, noe eg har gjort i 24t.. hehe.. kjøpte også en jyngestol.. no blir rommet mitt fullkommet :)



















Det var bare en liten oppdatering fra sykesengen (sofaen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar