torsdag 1. oktober 2009

verdens herligste hunder



på tirsdag passet eg inger og hundene. Inger sov når jeg kom, men hundene var lys våken og helt i fistel :P beate var ikke ennå dratt på jobb så vi stt ogg pratet masse, jeg stor koste meg :)

etter at beate dro på nattevakt satt jeg i begynnelsen litt på facebok, men så ble hundene for interesang t å kulle la vær å leke og kose me de. lille isak e en typisk liten valp, kosete og vil. jeg lekte me de to søte hundene og lo så jeg trodde magemusklene skulle få krampe.. hehe.. men d endte vel me at Inger våknet. hun satt plutselig i sofanen. da jeg kom inn fikk jeg verdens beste klem fra den lille prinsessen :)

det var utrolig koselig me en kveld hos per ole og beate :)

1 kommentar:

  1. KJEMPEMASSE GLAD I DEG VENNEN.
    Håper det går bra med foten nå .
    Hils Stefan.
    Klem fra farmor

    SvarSlett